Welke competenties wil jij ontwikkelen? Klik de relevante doelgroep aan. Kies de competenties.Zo krijg je een overzicht van mogelijke modules waarin deze competenties aangeleerd worden. Search aanbod Search content Clear Doelgroep Doelgroep interne opleiders (9)leidinggevenden (24)medewerkers (18)teamleden (18) Competenties Competenties bouwen aan een veilige feedbackomgeving (6)extern communiceren (3)intern opleiden (9)intern communiceren (6)leidinggeven (12)leidinggeven aan uitdagingen (12)samenwerken (3)vergaderen (6)weerstand en conflicten aanpakken (3)zelfleiderschap (9) Uit het competentiehandboek Uit het competentiehandboek communiceren (28)samenwerken (23)zich inleven (23)actief luisteren (22)zich aanpassen (21)resultaatgericht werken (20)reflecteren (14)analyseren (13)overleggen (13)emoties reguleren (11)feedback geven (11)problemen oplossen (11)voortgang bewaken (11)zichzelf ontwikkelen (11)coachen (10)ondersteunen (10)bouwen aan het team (9)inbreng stimuleren (9)motiveren (8)organisatiebetrokkenheid tonen (7)werken met doelstellingen (7)ethisch handelen (6)verantwoordelijkheid opnemen (6)connecteren (5)grenzen aangeven (5)respect tonen (5)betrekken (4)duidelijkheid geven (4)overtuigen (4)duidelijkheid vragen (3)empathisch reageren (3)kennis verwerven (3)kennisverwerving (3)team aansturen (3)draagvlak uitbouwen (2)informeren (2)initiatief nemen (2)leiderschap opnemen (2)richting geven (2)aanpak (1)assertief reageren (1)assertiever reageren (1)beslissen (1)bevragen (1)doelgericht opleiden (1)doelstellingen bepalen (1)grenzen stellen (1)inbreng vergroten (1)instructies geven (1)klantgericht handelen (1)medewerkers aansturen (1)netwerken (1)onderzoeken (1)prioriteiten stellen (1)tijd inschatten (1)verwachtingen uitspreken (1)visie ontwikkelen (1)zelfstandig handelen (1)+ Toon nog 48 meer competenties Klantgericht communicerenextern communicerenklantgericht handelenmedewerkersKlantgericht communiceren, betekent dat de medewerker zowel vanuit de belangen van de organisatie als vanuit de noden van de ander communiceert.‘Moeilijke’ klanten helpenextern communicerenklantgericht handelenmedewerkersSoms kan of wil de medewerker niet tegemoetkomen aan de noden van de ander. De uitdaging is ervoor te zorgen dat de klant een fijn gevoel overhoudt aan het gesprek.Omgaan met verbale agressieextern communicerenklantgericht handelenmedewerkersIn bepaalde gevallen wordt weerstand agressie. De uitdaging is deze niet te laten escaleren en om hier op een veilige manier mee om te gaan. Meer modules (59)
Klantgericht communicerenextern communicerenklantgericht handelenmedewerkersKlantgericht communiceren, betekent dat de medewerker zowel vanuit de belangen van de organisatie als vanuit de noden van de ander communiceert.
‘Moeilijke’ klanten helpenextern communicerenklantgericht handelenmedewerkersSoms kan of wil de medewerker niet tegemoetkomen aan de noden van de ander. De uitdaging is ervoor te zorgen dat de klant een fijn gevoel overhoudt aan het gesprek.
Omgaan met verbale agressieextern communicerenklantgericht handelenmedewerkersIn bepaalde gevallen wordt weerstand agressie. De uitdaging is deze niet te laten escaleren en om hier op een veilige manier mee om te gaan.